خرید و فروش اینترنتی راحت‌تر با استفاده از موتور جستجو

صفحه اصلی

امروزه، بیشتر افراد برای جلوگیری از اتلاف وقت، خرید آنلاین را در برنامه خود قرار می‌دهند؛ اما خرید آنلاین نیز در صورت نداشتن اطلاعات کافی، مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. به همین خاطر، باید به دنبال راهکاری برای خرید و فروش اینترنتی راحت‌تر باشید. موتور جستجوی خرید، بهترین گزینه برای کسانی است که خرید آنلاین را در اولویت قرار می‌دهند. انتخاب بهترین خدمات و کالا‌ها به صورت اینترنتی کار راحتی نیست؛ اما موتور‌های جستجو می‌توانند لیستی از کالا‌ها و خدمات را با استفاده از فیلتر‌های مخصوص به شما نشان دهند. موتور‌های جستجوگر ایرانی از قبیل شاپی وی و ترب در چند سال قبل توانسته‌اند که به خریداران و فروشنده‌ها کمک زیادی در زمینه تسهیل خرید و فروش کنند.

منظور از موتور جستجوی خرید چیست؟

آیا می‌دانید که موتور جستجوی خرید چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟ در واقع، این موتور جستجو قادر خواهد بود که درباره قیمت‌ها، کالا‌ها و نظرات خریداران، اطلاعاتی را به افراد ارائه دهد. در این موتور‌ها، امکان مقایسه کالا‌ها و خدمات برای مشتریان فراهم می‌شود. موتور‌های جستجوگر می‌توانند به فروشنده‌ها در تبلیغات بهتر محصولات‌شان کمک کنند. خریداران محصولات اینترنتی می‌توانند در موتور‌های جستجوگر، انواع کالا‌ها را در فروشگاه‌هایی از باسلام گرفته تا دیجی‌کالا، با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهند. در کل، با استفاده از موتور‌های جستجوگر قادر به مقایسه قیمت‌ها، کیفیت محصولات و نظرات مشتریان در تمام فروشگاه‌های موردنظر خواهید بود.

برترین موتور‌های جستجوگر ایرانی

علاوه بر جستجوگر‌های خارجی، موتور‌های جستجو ایرانی نیز لیستی از فروشگاه‌های ایرانی را در اختیار افراد قرار می‌دهند. هر یک از آن‌ها با یکدیگر از لحاظ عملکرد تفاوت‌هایی نیز دارند. از کاربردی‌ترین انواع جستجوگر‌های ایرانی می‌توان به شاپی‌وی، ترب و ایمالز اشاره کرد.

ترب هم نقاط قوت و ضعفی دارد!

ترب را می‌توان در لیست برترین موتور‌های جستجوگر ایرانی قرار داد که دارای بهترین کارایی و سرعت است. ترب، سال‌ها سابقه کاری دارد و به همین خاطر با خیال راحت می‌توانید از فروشگاه‌های پیشنهادی این موتور جستجوگر، خرید و فروش‌تان را انجام دهید؛ اما در صورتیکه قصد خرید از سایت‌هایی مانند خانمی و دیجی کالا را دارید، قادر به استفاده از ترب نخواهید بود. در واقع، کالا‌ها و محصولات این دو فروشگاه در ترب نمایش داده نمی‌شوند. عدم نمایش کالا‌های فروشگاه‌های بزرگ مانند دیجی کالا در ترب می‌تواند از نقاط ضعف این جستجوگر باشد.

شاپی‌وی؛ جستجوگری فوق‌العاده کاربردی برای خرید آنلاین

شاپی‌وی، لیستی از انواع کالا‌ها و محصولات مختلف از فروشگاه‌های برتر مانند دیجی کالا و خانومی را به کاربران نشان می‌دهد. شما می‌توانید هر یک از محصولات کوچک و بزرگ از لوازم آرایشی گرفته تا گوشی و لپ تاپ را از این فروشگاه‌ها سفارش دهید. فروشگاه‌های خانومی و دیجی کالا بسیار معتبر هستند و از طریق شاپی‌وی به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد. شاپی‌وی به تازگی توسعه و ارتقاء یافته است و کاربران از طریق این جستجوگر می‌توانند هر محصولی را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنند؛ اما احتمالاً استفاده از فیلتر‌های شاپی‌وی کمی پیچیده باشد.

ایمالز؛ موتور جستجوگر قدیمی ایرانی

ایمالز را می‌توان از قدیمی‌ترین انواع جستجوگر ایرانی در نظر گرفت. ایمالز بسیار کاربردی است و بیشتر فروشگاه‌های معتبر را به کاربران نمایش می‌دهد. اما شما نمی‌توانید از طریق ایمالز، خیلی راحت به لیست کالا‌های مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید؛ چون منو‌ها و دسته‌بندی‌های این جستجوگر قدیمی هستند.

صفحه اصلی شاپی وی

تجربه بهترین خرید اینترنتی با ابزار جستجوگر

اگر قصد خرید آگاهانه به صورت اینترنتی را دارید، شما می‌توانید محصول موردنظرتان را در موتور جستجوی ایرانی سرچ کنید. برای تجربه خریدی بهتر با استفاده از این ابزار‌های جستجو می‌توانید نظرات مشتریان را مطالعه کرده و با دقت آن‌ها را بررسی کنید. در این صورت، با مشاهده دیدگاه دیگران درباره محصولات و مقایسه قیمت‌ها می‌توانید خریدی بهتر را تجربه کنید.

با مزایای موتورهای جستجوگر آشنا شوید!

دسته بندی کالا در شاپی وی

  • موتور‌های جستجوگر خرید با هوش مصنوعی، مدل‌های زبانی پیشرفته و براساس تکنولوژی نوین کار می‌کنند. در واقع، این ابزار‌ها قادر به بررسی فروشگاه‌های آنلاین هستند و لیستی از انواع محصولات درخواستی‌تان را به شما نمایش می‌دهند. به همین خاطر، فروشنده‌های تمام فروشگاه‌های آنلاین، این شانس را دارند که محصولات خود را طریق جستجوگر‌ها بهتر به فروش برسانند.
  • خریداران با استفاده از موتور‌های جستجوگر می‌توانند براساس بودجه خود محصولات و کالا‌های دلخواه‌شان را خریداری کنند. در واقع، این جستجوگر‌ها دارای محدوده قیمتی هستند و تنها رنج مدنظر و دلخواه‌تان به شما نمایش داده می‌شود.
  • در فروشگاه‌های بزرگ مانند دیجی کالا و خانومی در فصل‌ها و بازه‌های زمانی مختلف سال، تخفیفاتی روی محصولات اِعمال می‌شود. شما می‌توانید با موتور‌های جستجوگر مانند شاپی‌وی، سریع‌تر به لیست تخفیفات دسترسی داشته باشید. بنابراین، این را می‌توان از مزایای خرید از طریق جستجوگرها در نظر گرفت.

همانطور که گفتیم، فروشندگان نیز می‌توانند از مزایای جستجوگر‌ها بهره‌مند شوند. فروشندگان می‌توانند تخفیفات و پیشنهاد‌های شگفت‌انگیز خود را به مشتریان از طریق این جستجوگر‌ها نمایش دهند؛ از این طریق هزینه‌های تبلیغاتی نیز کاهش پیدا خواهد کرد. در واقع، بهترین راهکار دیده شدن فروشندگان، استفاده آنها از موتورهای جستجوی خرید مانند شاپی‌وی و ترب به عنوان جستجوگرهای ایرانی است.

کلیه حقوق متعلق به وب سایت امور اقتصادی است.